16 sierpnia 2012

Zabawa w 11 pytań

Zaproszenie do zabawy otrzymałam od Gosi z bloga Modern Taste.  Pomyślałam sobie czemu nie :)

Zasady zabawy:
Otagowana osoba odpowiada na 11 pytań, a następnie zaprasza do zabawy kolejne 11 osób zadając im swoje 11 pytań. Nie tagujemy osoby, która nas otagowała. 

Pytania od Gosi:
1. Ulubiony zestaw śniadaniowy?
Płatki kukurydziane z mlekiem i kawa.
2. Kawa z mlekiem czy bez?
Oczywiście z mlekiem!
3. Miasto, które najbardziej chcesz odwiedzić?
Rio de Janeiro
4. Uprawiasz jakiś sport?
Właśnie zaczęłam biegać, dokładnie w poniedziałek.
5. Samochód czy autobus?
Samochód.
6. Ulubione letnie owoce?
Maliny, jagody i oczywiście truskawki.
7. Masz w domu jakiegoś zwierzaka?
Suczkę Korę.
8, Lubisz robić coś, czego inni kompletnie nie rozumieją?
Prasować.
9. Jak najczęściej spędzasz wolny czas?
Gotuję, piekę i czytam książki. No i ostatnio prowadzę również bloga.
10. Obiad czy deser?
To i to.
11. Ulubiona pora dnia?
Poranek jak mam wolny dzień. Jak jestem w pracy, to wieczór.

Do zabawy zapraszam:

Moje pytania:
1. Kawa czy herbata?
2. Pies czy kot? A może...
3. Warzywa czy owoce?
4. Basen, rower czy jogging?
5. Ulubiona roślina jadalna?
6. Narty czy plaża?
7. Ciekawy film, który ostatnio oglądałeś/aś.
8. Książka jaką ostatnio czytałaś/eś?
9. Wanna czy prysznic?
10. Czy segregujesz odpady?
11. Zupa czy krem?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...